Thursday, August 16, 2012

Selamat Hari Raya


Assalamualaikum,


DAH NAK RAYE KANN?
( dalam aksi menjerit )

kann? kann?? kann??? walaupun tahun ni puase aku berlubang2 smpai ke lubang cacing , tak dapat aku merase duit besar tahun ni . jangan la contohi aku ... pesanan ringkas~ sesiape yg puase penuh , beranikan lah diri anda untuk mencukupkan duit raye yg x cukop .hehe .

 aku nak ucapkan selamat hari raye
maaf zahir dan batin
mohon maaf atas segale kesilapan yang berlaku
andai tersalah penggunaan bahase , terkasar ke , terlembut?? ke
harap diampunkan yaa pakk .
kepade yg meminte restu maaf aku ,
aku dah maafkan k, lain kali jangan sakitkan hati aku lagi !

KEPADE FNEA:
aku nk mengucapkan selamat hari raye
maafkan salah silap aku
jemputlah datang ke rumah aku ,
cepat sikit kuih raye aku habis ...
kalau ramai kos duit raye akan direndahkan
sebanyak 1.5% , harap maklum .

HAPPY HARI RAYA EVERYONE
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home